Wikidata Bridge

This page is a translated version of the page Wikidata Bridge and the translation is 70% complete.
Edit Wikidata’s data directly from your infobox

El proyeutu Wikidata Bridge (La Ponte de Wikidata) (enantes conocíu como "edición dende'l cliente") tien como oxetivu facer posible editar los datos de Wikidata direutamente dende Wikipedia. Esto va llograse por aciu d'una nueva pantalla, coneutada al cuadru d'información, a la que los usuarios pueden aportar directamente dende la so Wikipedia llocal. El desenvolvimientu va realizase en delles estayes, trabayando xuntu coles comunidaes para entender les sos necesidaes y construyir una ferramienta que va coneutar los datos y les comunidaes d'una meyor manera.

Captura de pantalla d'un infobox de la Wikipedia n'inglés enllenu de datos de Wikidata

La necesidá

«Quiero que la información qu’apaez en Wikipedia seya editable en Wikipedia»

Wikidata quier ser un centru d'información centralizáu pa los proyeutos de Wikimedia. Munches comunidaes de Wikipedia yá utilicen los datos de Wikidata, por casu, en infoboxes. Pero la situación y les carauterístiques actuales tán causando problemes dientro de les comunidaes de Wikipedia: falta de control sobre los datos, nun hai abonda información sobre cuándo y ónde s'actualiza la información, diferencies na forma en que Wikipedias y Wikidata estructuran la información. A lo llargo de los años y tres munchos alderiques, los wikipedistes amosaron la necesidá de tener la capacidá d'editar los datos de Wikidata de Wikipedia y d'adautar los datos de Wikidata a la estructura esistente de les sos infoboxes.

El nuesu procesu

Para aseguranos de que tamos construyendo una ferramienta que respuende a les necesidaes de los editores, tamos utilizando métodos axilosos nel nuesu procesu de desenvolvimientu. Nun entamamos con una idea fixa de la ferramienta que queremos ufiertar: vamos construyir xuntu coles comunidaes, en función de les respuestes que vamos entamar regularmente. Nun esperamos a tener un productu "termináu" para implementalo: vamos empezar a habilitar les carauterístiques pali que pali, implementando pequeños cachos nos próximos meses, probándolo colos editores en forma de prueba y error.

Llinia temporal

Equí ta'l nuesu plan actual, que podría camudar en función del progresu del desenvolvimientu y los deseos de les comunidaes. En cada pasu del procesu comunicaremos coles comunidaes y vamos arrexuntar comentarios.

  • Pasáu:
    • Investigación: intermitente dende 2015
  • El desenvolvimientu actual
    • September-November 2019: development of first iteration
    • December 2019: publishing a test system to get feedback
    • January-August 2020: more development, getting the first version ready
    • August 2020: deployment of the v1 on Catalan Wikipedia, test & feedback
  • Later: Development of next versions
  • Later: Test on a few projects in collaboration with the communities
    • Early adopters communities who already implemented a shortcut from their infoboxes to edit Wikidata (for example Russian, Catalan, Basque Wikipedias)
    • Big Wikipedias in order to see if the project scales and to address their potentially different needs
  • Even later: on all the other projects